mspdaniella

Alla inlägg under januari 2013

Av maja ali - 9 januari 2013 16:07

hej! Nu tänkte jag lixom byta blogg! Jag är väldigt trött på denna bloggen så jag kommer att byta blogg. Jag kommer med info snart om bloggen men se till att kolla in den snart!!! När jag gjort klart bloggen kommer jag sedan att skriva ett inlägg på bloggen om den och ge ut adressen och så lixom... Jag kommer även att ha en superstor giveaway på bloggen!!!!! Har ni nåra fråger så får ni ställa dem men i kommentarsfältet då så besvarar jag de så fort som möjligt!

Av maja ali - 8 januari 2013 22:56

God natt allihopaaa okejj lite för tidigt men aa. Imorn e det onsdag det kmr bli riktigt NICE hihi.... Idaoww var der tisdag oh vi slapp måndag väldigt NICE=) vi ses =3

hej

Av maja ali - 2 januari 2013 16:28

Hejsan visste ni att subway surfers har en ny updatering? Jag kan visa: innan var det jul tema.

Av maja ali - 2 januari 2013 15:34

Nu ska vi börja med detdär med Hiss Och Diss! ::




                                                         HISS


  den är skit bra. O den gör väldigt snygga fransar!.  

 

  Tubhalsduk väldigt snygg att ha på sig!   

 

 Star nature är jag inget fan av men kivi luktar väldigt gott  

 

 

                                          DISS

 

 

  denna parfymen luktade INTE nice efter en vecka den luktade ruttet äpple!!    

 

 

 jag fattar inte vad som är så bra med apotek smink allt smink har ju kemikalier så det är ju ändå inte nyttigt!!  

 

 

  Jag kan inte fatta att man kan gilla dessa asså jag gillar iaf INTE de!  

Av maja ali - 1 januari 2013 12:45

Här kmr lite bilder från igår

Av maja ali - 1 januari 2013 11:19

Godmorgon allihop jag ska göra en hiss o diss idaow fast jag vet nt när ksk nästa inlägg. Måste gå jaoow SEA

Presentation


You know my name,not my story...

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

På vilken sida är jag snyggast?
 Msp
 Bloggplatsen
 Stardoll
 Skolan
 :)
 Annat alternativ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards